BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Friday, September 24, 2010

RaYe2 2010

aku masukkan sket2 pic raye kengkawan aku yg masih bujang..tp ade je yg tselit bukan btitle same ngan kitorg..siap bawak baby tanda kebanggaan lebih satu lavel dr kitorg lagik...huh

wlwpun byk kali pic ni di capture tp cikgu dr sabah ni ttp totop mata..mungkin gayat nek kapaltobang tak abes lagik kot..spoil pic je ko ni wa...

mcm biase...gosip penuh di dada..ni la aksi pmilik pengkalan data yg dah simpan story setahun..mnyebar data dan mcari data..dulu aku pon slh sorg drnye..tp skrg ni tukang terima data kengkawan je..busy..hehehe..ok pe..at least ade sorg yg update story kan...

nway, thanks kat tuan rumah yg menyajikan mknn dan tempat btukar2 cerita ni..even die pose die ttp hidangkan kitorg ngan mcm2..tp yg best jiji ade buat sotong kangkung utk aku, bg memenuhi request aku stiap tahun...yummmy...tp aku dpt mkn sket je..dok ralit2 amik pic anak fiza dah abes sotong kangkung aku..agak2 raye aji ade tak lagi ji?heheheh

aku saje je upload kan pic ni..bukan pe..rase2 nye tahun dpn dak ni da xmasuk list raye org2 bujang..hehehe..tp yg mane eh?tudung itam ke yg oren..hahahaha...tp yg confirm btudung oren tu kot..
k lah..nway slamat hari raya tok semua yg kenal aku..maaf ats salah silap aku n semoga kite dpt bjumpe lagi di raye tahun dpn..insyaallah..
nota kaki: aku curik2 mnaip ni..padahal ade meeting jap g..hrp2 ok la ye..









No comments:

Post a Comment