BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Wednesday, September 29, 2010

open house sana sini..

tahun ni tak macam tahun sebelum-sebelumnya...bukan je aku tak excited nak buat open house..nak g open house pon aku malas..bak kate kawan aku,naluri orang tua tu dah masuk kot dalam jiwa aku ni...hehehehe..tua ke?
tapi start dr hari ahad tu manusia2 keliling aku sibuk memenuhi jemputan kengkawan..ade yg nak wat open house ni sbb nak tunjuk umh baru, set sofa baru, anak baru, tv besar berinci2 yg baru n macam2 la..tapi tpulang la pd niat masing2...
weekand hr tu aku tselamat la dr g memenuhi open house umh org..cume g umah my x opismate yg baru dpt baby je..tapi tmelarat lak kat satu lagik umh..xpela..
pastu konon2 aku xmo join jamuan hari raya yg dianjurkan kementerian aku ni..tp tibe pd hrnye aku kene jd usherer lak..ermmm..nak xnak join je la..n hr ni lak jamuan raye bahagian aku...ermmm..g mkn je..n lyn kwn2 yg dtg..sempt gak jenguk kwn2 lame kat bhgn lain...rindu siot....
stelah sume ni aku lalui aku perasan yg aku dah hilang kesempatan macam dulu...kalo dulu aku la org ygn paling over dlm prepare bab2 jamuan..tp skrg aku bukan je xde kesempatan tu,tapi feel utk hepi2 cm dulu dah xde...sebab aku dah tua ke eh???
takot la pulak..hehehe..

No comments:

Post a Comment