BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Thursday, August 19, 2010

amarah di bulan ramadhan...

ermmmm..alhamdulillah..hr ni dah masuk hr kesepuluh kite mjalankan ibadat di bulan ramadhan..bulan puasa kali ni mmg sgt2 bbeza ngan ramadhan2 aku yg lepas..heheheh..dr segi keazamannye lah...

sume org tau yg bile dtg je bulan pose maknenye sume syaitan, iblis dan sedara2 seangkatan dgnnya xde..ape yg tinggal hanyalah jihad melawan hawa nafsu..tapi bile difikir2 balik, selama hari ni iblis2 tu mesti xpernah kaco aku..sebab aku rase aku same je..maybe sbb tak challenging kot kalo hasut aku coz mmg aku xberapa baik pun..hehehehe...

salah satu azam aku nak kurangkan rasa amarah aku yg tak tentu hala ni..ermmmm..marah kat sapa?sape2 je la org yg terdekat ngn aku..tp aku sgt2 bharap supaya aku dpt kawal amarah ni di mana2 je aku berada..di ofis,di umh sewa,kat kg(lately aku slalu lik kg), kat masjid(sbb kdg2 aku jd nk mrh kat mcik2 yg tak gheti nk rpatkan saf n biarkan ank2 kecik diorg putuskan saf jemaah)...heheheh

k,semoga niat suci aku ni berjaya...aku cabar diri aku sendirik ni..

No comments:

Post a Comment