BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Monday, July 26, 2010

~nyanyi-nyanyi~

(pic ni sekadar hiasan)
Sahabat,mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat,ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat,aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
B'anjak trbg n mlyng
tnpa diri mu ku xbisa n kembalilah


pernah tak korang mnyanyi dalam hati lagu yg sama spanjang hari..ermmm..hr ni aku asyik nyanyi lagu ni je..maybe sebab sebelum tido smlm aku dgr kot...dulu aku penah tujukan lagu ni utk kwn aku yg nak btukar tmpt keje..skrg lak aku nak tujukan lagu ni utk kwn aku yg 'dekat di mata nmn jauh di hati'(geli je ayt nih)..but i'm really mean it..huhuhu..ermmm..dgn harapan aku just nak die tau die slalu jd yg tbaik even die dah jauhhhhhhhh...


Nota Kaki: tp semlm aku request opismate aku men gitar lagu 'pergi' aizat..bestnye la kalo aku le men sendirik;)

No comments:

Post a Comment