BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Sunday, July 4, 2010

aku perlu bangun..

ermmm..zaman runtunsentap aku lum pegi lagik nih..cpt la kau pergi..tension la bwk jasad yg penuh ngn rase sentap nih..sume serba tak kene..ermmmm..dsaat aku lalui zmn ni ramai gak kengkawan yg owez be my side xkire cmne pon..sayang korang..ermmmm..aku simpn sume sms,ym n mcm2 la yg diorg bg utk recover myself..
org yg slalu jd sumb rujukan aku jiji la..even die sgt direct tp nasihat cmni la yg aku perlukan utk pandang life tu sec real..xmo2 dlm mimpi gitu..smlm aku jd mcm org takde iman..bodoh giler aku..aku rase mcm nak telan racun je yg le jd vaksin utk aku buang sume perasaan yg wat aku runtun..tp bukan bunuh diri la..tp same gak kan dosa die..jiji ckp die bukan jns kwn yg bile kwnnya sakit,akn turut rs sakit..tp die jns kawan yg xnak kwnnya sakit..n die kene sihat utk tlg kwn2 yg sakit.. bile aku mcm ilang iman die suh aku terjun bgnn trs..xpun hentak je kpala kat dinding spy aku ilang igtn..sng..abes crite..die kata aku ltk iman kat bwh tapak kaki..ji ckp lagik yg aku ni bukan tuhan utk lawan kuasa DIA..ji tanye aku samaada aku pnh tak ingat Tuhan yg bg mcm2 nikmat pd aku sbyk mana aku igt cdia yg xpnh hargai aku..doa je ape yg terbaik..mudahkan urusan aku..n ji psn kat aku spy aku sayang org berpada2..
ermmm..memang aku bodoh sbb duk sedih2 stiap masa..xadil utk org lain yg still ade utk aku skrg ni..still duk kenang2 org yg xpnh igt aku pon..hukhuk..xtau la..
ape lagik yg aku nak?aku ni dah nampak..tapi buat2 xfaham n cube mnafikan benda yang jelas..tp aku pcaya pada satu perkara yg ape2 pon bole jadik kalo itu ketetapan DIA kan?
kwn2 doakan aku dipermudahkan dan ditemukan jalan keluar dari segala kesulitan ni..supaya aku cepat bagun semula..aminnn

No comments:

Post a Comment