BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Friday, April 8, 2011

sangat stresss....

Salam...dah lama aku tak menjenguk blog..bukan je blog aku sendiri..malah singgah blog orang lain pun tak...huh.. masuk je tahun 2011......banyak sangat benda yang dah berlaku..paling banyak memberi perubahan is suasana kerja aku..rasa sangat terbeban n tertekan... aku da tak dapat tido ngan lena..terjaga tengah mlm nampak je wording 'job to do'..dah pikir sok pagi2 nak buat apa...n tahun ni aku baru amik cuti sehari..tu pun sbb tak 'mesti' bercuti..diet aku hancor..breakfast n lunch skip..ptg lik keje mkn mcm kebulur gler..semua sebab kerja aku banyak...tension weh..kerja perlu teliti..nak kejar masa lagik.. mana-mana kawan yang terbaca entry aku kali ni doakan utk aku supaya aku kuat nak lalui semua ni.. :(

No comments:

Post a Comment