BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Sunday, October 3, 2010

imbas....

ermmm..weekand baru2 ni aku lik kg..mcm biasa bile xde aktiviti yg best kat sini aku rase balik kg tu la pilihan yg terbaik mandangkan aku tak tau nak wat ape dah kat pjaya ni...
hr sabtu hr tu aku teman mak ayah aku kemaskan stor..(hehehe..teman je..xtolong pon)guest what??aku jumpe kisah cinta feeling2 aku dulu2..cam malu pon ader..bongok giler bace kisah dolu2..aku tpikir gak aku akn rasekan yg sama ke satu hari nanti bile aku tgk brg2 aku skrg?huhuhu..
ermmmm..dulu aku penah berkawan rapat ngan sorg mamat sabah ni..klako la..act die ni classmate roomate aku..senior aku la even we all xsame fakulti..
aku kenal die pon mlalui roomate aku..berkawan rapat..kitorg sms2...bertukar2 gift n calling2..jumpe gak ar..1st2 kakak roomate aku teman n last2 kuar tanpa pengetahuan die le..huhuhu..
ermmmm,dlm kotak 'harta karun' tu aku jumpe topeng ultraman..aku ingat lagik..die kasi aku masa hantar aku kat puduraya time nak lik cuti semester..bg aku sgt cute la gift tu..korek2 lagik kotak tu aku jumpe sekeping CD..CD yang dlm nye ade lagu2 yg die recordkan suare die nyanyi2 sambil main gitar..fuhhhh..aku tersangatla cepat cair kalo tgk laki main gitar..goyang beb even kalo laki yang main tu tak ensem pon...
ermmm..aku ingt lagik name die..muke die..n sifat die..die sgt klako n senang didampingi...tapi kehadiran die same je ngan laki2 lain dlm life aku...
aku xsalahkan die pon..cume aku sedar,ape yang dah jadik dulu sbnarnya patut dijadikan pngajaran..n spatutnya aku dah ade guardline pon cmne nak hadapi ape yg blaku skrg..kecik punye hal la..hehehe..

No comments:

Post a Comment