BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Thursday, May 13, 2010

demam piala thomas yg nak kebah..

demam thomos n uber cup dtg lagik...ermmmm..sbenarnya aku dah start dr last week lagik jd pyokong kepada member2 ofis aku..ni antr barisan player lastweek..utk game single(available) diwakili en khairudin @ en rudi, en ah chong @ en aidil, en hafiz ibrahim @ hafiz hashim..dua org dah tewas kat saringan ptama..cume tinggal en rudi sorg je lagik..tp xde rezki..en rudi pun tumbang kat pusingan kedua..utk game double, nyah dan along..ermmmm..same gak nasib..tp menang kalah tak penting..yg penting semgt ksukanan..n kite kan dah menang dr segi sorakan.hehehehe.
kalo rudi menang hr tu cdg nak blanje die tiket separuh akhir thomas cup..lenkali la eh..


heheheh..jeles tak? aku ada 2 tiket final thomas dan uber cup...tu la pasal aku nk sgt2 malaysia menang separuh akhir malam ni ngan china..supaya bile aku g hr ahad ni aku g ngan penuh semangat nak myokong..n kwn aku ckp kalau malaysia menang mlm ni die nk bg 2 lai jersey team badminton malaysia kat aku..huhuhu..bertambah semangat..last malaysia dpt thomas ni tahun 1992..tak mustahil kan kita dapat mngulang sejarah tu lagik..jadi..ayuh rakyat malaysia..salurkan sokongan anda sebagai senjata ajaib yg dapat menyuntik semngat wira tangkis kita...











No comments:

Post a Comment