BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Monday, April 5, 2010

**Happiness in Hard Times**

bos aku tak masuk ofis selama 2minggu..tapi sebelum die tinggalkan aku dah btimbun fail die wasiatkan..hukhuk..baru nak bsenang2 sket..tp bukan la nk ngulo,just nak update bende2 yg tak tsentuh je..
semalam samp hari ni aku ttp ade rs yg same..nk kate pyakit ppuan dah lepas time..hukhuk..sgt stress ngan keje yg sgt banyak n xsiap2..tambh myakitkan hati bile org lain semua kata unit aku xbyk keje..
ermmmm..aku slalu tfikir kalau suatu hr nt aku bkerja tapi xdiberi kerja oleh bos mesti lagik sakit ati kan..so buat je la keje ni semampu aku..rs mcm down jugak..slalu kate nape la aku punye keje byk sgt..tgh mngeluh2 tu tibe2 akak cleaner masuk bilik..siap tego aku ngeluh lagik..then die ckp die suke ngan keje die..ye lah bbanding ngan org2 pompuan yg kene keje kat tapak pmbinaan bgnn tu kan..bpanas,bhujan..kakak tu siap ckp yg die sgt selesa keje kat tmpt yg b'aircond ni...aish....mcm ade kene mgena lak ngan jiwa aku skang..bygkan la..kakak cleaner yg bkerja bhempas pulas tu sgt mghargai kerja die ni kan pulak aku yg duk kat kusi empuk..just kene perah otak lebih sket je..so...hargai la kerja aku ni smentara masih bkerja..
mgkin aku jd sgt down sbb rase sensorg...lonely kot..slalunye bile byk keje disiang hari,mlm hr aku g bhibur ngan kengkawan..tp ye la..ms boleh merubah segalanya..lik keje..mandi2 n terus tido..tu kot yg buat lagi stres...ermmmmm..tp mungkin aku le cr sthing yg lebih best kot coming soon..
ermmmm..moga aku dipermudahkan segalanya..dpermudahkan dalam segala urusan duniawi n ukhrawi...

* nota kaki : rindu suasana keje kat mahkamah dulu...huhuhu..sedey lak

No comments:

Post a Comment