BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Tuesday, March 2, 2010

++ Niew Kim Tee ++

pagi2 morning tadi aku sangat mls nak bgn tido..siap2 pon lambat..kul 730 br tolak dr umh..tgh cr2 kasut tipon aku bunyik..suspen jek bile name yg naik tu "vViP"..mesti ade hal penting..kalo tak ibu aku xcall pg morning cmtu..dgn penuh sayu ibu aku ckp.."angah,nenek Port Dickson meninggal pg tadi"..huh..aku xde respon..prasaan yg bcampur baur..yg paling pasti adalah perasaan sian kat ibu aku..mesti ibu regret sgt coz we all xlik chinese new year baru2 ni..
so ni la pic last raye bersama kitorang ngan nenek PD..pasni xtau la ibu aku smgt lagik tak nk lik PD..


dulu setiap kali raye nenek aku mesti bg duit paling byk antara yang lain...even die cine..tp aku sgt respect die sebab die sgt fhm n terbuke..maybe sebab duk kat n9 yg dah dkt melaka..kat sane kan byk baba nyonya..mmmmm..Best sgt ade mixblood...semoga nenek aku hepi ngan life die lu..dikurniakan ramai anak n cucu2 yang best mcm kami..proud to be ur cucu .. Niew Kim Tee..

No comments:

Post a Comment