BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jE m'aiMe

aMouR

Wednesday, February 24, 2010

hari geram sedunia...

sebenarnya semua orang menantikan hr khamis ni..sebab sok cuti dah...tp hr ni jd hr geram sedunia utk aku...huh
setiap hari pujuk dr sendiri supaya handle everything with care..be profesionla min...be profesional..tp kalau tiap2 hari duk kacau aku tahan ke weh..semalam cakap nak benda lain..hr ni ckp data yg aku bg tu salah..geram sehhhhh..sharian aku abiskan ms wat data tu..tertunggeng2 cr fail lama..kul 9mlm gak aku bgn dr kusi ofis aku nih..utk memuaskan hati sendr..cube nak buktikan yang aku boleh je bg watever she want..
dr dulu lagik aku sgt marah bile arahan yang disampaikan tak jelas..bukan saja menyusahkan orang tapi buat kita down gred die...huh...
harap-harap hari ni berlalu dgn cpt:(

No comments:

Post a Comment